Puslapiai

2011 m. kovo 27 d., sekmadienis

Boksininkas




Žydras aligatorius-drakoniukas-boksininkas, kurį nupiešiau naudodamasi pėle per 20min. Man atrodo viena jo koja sulaužyta. Ir viena ranka kažkokia sudžiūvusi...
O gal aš jau šitą rodžiau anksčiau? Nebepamenu.

Šiandien norėčiau pasidaryti baldų fortą.
Paimti dvi kėdes, nukelti duris nuo vyrių ir uždėti ant tų dviejų kėdžių, kad būtų kaip stogas. Pristumti kokį nors fotelį, kad būtų dar viena siena, užmesti porą antklodžių. Atsinešti žibintuvėlį ir sėdėti viduje susisukus į kamuoliuką apžūrinėjant savo kojų nagus ir mąstant apie tai, ar nereikėtų pasikviesti dar bent vieno žmogaus į fortą, ruošiantis gresiančiai veloceraptorių atakai.

Tik kad aš neturiu baldų.

(nežinau autoriaus)

Pagaliau Lietuvos radijas vėl ims transliuoti visą parą.

2 komentarai:

  1. Radau, kad tai Tomas Sančėsas, toks kubietis:

    http://www.darkroastedblend.com/2011/01/tyger-burning-bright.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ich bin so stolz, selbstbewusst und voller Leben hier zu sein, um mein Zeugnis zu geben, ich kann einfach nicht glauben, dass mein Mann jetzt zu Hause ist und uns erzählt, wie leer er sich die ganze Zeit gefühlt hat, als er nicht da war. Er hat mich verlassen und mir nach der Scheidung starke Schmerzen zugefügt, wer hätte daran gedacht. All dieses Wunder geschah direkt nachdem ich Kontakt von Dr. Egwali bekam, für den er mir half, in meinem Ehehaus wieder zur Normalität zu kommen. Ich bin eine der glücklichsten Frauen der Welt, würde ich sagen, wir dachten, er wäre weg und würde nie wieder nach Hause kommen, bis ein Liebeszauber gesprochen wurde und die Dinge in zwei Tagen wieder normal waren, es war wirklich ein Wunder "Mein Mann bedeutet alles means an mich und meine Kinder. Ich weiß nicht, wie ich Ihnen meine tiefe Dankbarkeit ausdrücken soll, Herr Doktor. Ich kann es nur empfehlen, wenn Sie dringende Hilfe in irgendeiner Kategorie von Zaubersprüchen benötigen, da dies garantiert ist.
    E-Mail an /dregwalispellhome@gmail.com
    WhatsApp: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti