Puslapiai

2011 m. birželio 9 d., ketvirtadienis

Viena balta rožė

Labai greitas eskiziukas (2 valandos darbo, piešta HB pieštuku, spalvinta GIMP'u):



6 komentarai:

  1. Jei 2 valandų darbas yra greitas, tai kiek tada tau skaitosi negreitas darbas?

    Gražūs tavo darbai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :)
    Man negreitas darbas yra apie 10 valandų. Bet mano mėgstamiausi dailininkai prie vieno darbo praleidžia po darbo 40-120 valandų... O_o How they manage to do that remains a mystery to me....

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man asmeniškai gražesni tavo piešiniai kai pieši ne su "GIMP'U" o su pieštukais, flomasteriais ir pnš.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nesiekiu aš to - tie žmonės gyvena iš savo kūrybos ir gali sau tą leisti (o gal yra priversti prleisti tiek daug laiko...).

    Mantai - dabar piešiu 11 nemokanų eskizų (čia jau antras) :) - http://zvynuota.deviantart.com/journal/41080887/ - tai juos visus nuspalvinsiu su gimpu, nes tiesiog greičiau.
    Vėliau manau vieną gražiausią arba atsitiktinį perpiešti naujai, jau su flomasteriais ir su pieštukais :) ^3^

    Man tai ir tie ir tie patinka :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai grazios rankos pas ta angeliuka. As piesdama rankas dazniausiai jas paslepiu uz nugaros :D

    AtsakytiPanaikinti