Puslapiai

2011 m. liepos 23 d., šeštadienis

Violetinis fonas, kuris degina akis

Baigiau dar vieną portretą (paspauskite ant piešinio pamatyti didesnę versiją):

 (Personažas (c) Benjamin Cardenas)

Pieštas pagal užsakymą. RYŠKUS FONAS SPARDO SUBINES. ne?
Man šitas darbelis laaaabai patiko. Ne tik, kad buvo proga nupiešti daugybę žvynelių, bet ir nuspalvinti foną violetine spalva. O tai mano antra mėgstamiausia spalva bo oranžinės <3
Beje, kad man reikėtų mažiau rašinėti e-mail'ų-atsakymų, tai susikūriau štai tokią lentelę (nuoroda į ją bus ir mano blogo kairėje pusėje su dabartine laukiančių užsakymų eile). Aukščiau matomas drakoniukas buvo sudėtingas portretas :)
:D šiandien buvo nuostabus šeštadienis. Pusę savaitės maniau, kad šiandien reikės eiti darban, bet nereikėjo... oh yeah 83

2 komentarai:

  1. Rrrr..! Violetinė spalva mano mėgstamiausia jau nuo gūdžių vaikystės laikų :D Persižiūrėjau Teletabių (rimtai! :D)

    Ir tas fonas akių visai nedegina... B)

    AtsakytiPanaikinti