Puslapiai

2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Kas turite "karštų" idėjų? :)

:D jei skaitote mano blogą tik kokiame nors RSS reader'yje ar blogų agregatoriuje, tai noriu pasakyti, kad atsidarę mano blogą, kairėje pusėje viršuje pamatytumėte apklausą apie tai, kokios tematikos įrašų turėčiau daugiau rašyti :) Man visi ten pateikti variantai atrodo vienodai patrauklūs ir įdomūs.

Tai va.

Po paskutinio egzamino turėsiu beveik 2 savaites gulėjimui bambą išvertus.
Tiek daug laiko...


Tad mąstau ką galėčiau per jas nuveikti. Anksčiau norėjau pasisiųti violetines pirštines su nagiukais, bet dabar kažkaip galvoju, kad mano stalčiui pirštinių nereikia ;)

Kolei kas mano "nieko neveikimo" planuose yra:
1. Pabandyti padaryti namelį iš degtukų. (Turėtų vėliau gražiai degti*).
2. Pabandyti padaryti papje-mašė kiaulę-taupyklę. Tiksliau dvi. Vieną mėlyną savo antrajai pusei. Ir vieną sau. (Turėtų vėliau gražiai degti).
3. Padaryti dioramą su drakonais. Kurie pūstų ugnį. (Arba bent gražiai degtų).

va.
Gal dar kas turite degių idėjų?


------
* Morališkai ruošiuosi Užgavenėms. Piromaniškiausiai lietuviškai metų šventei.

7 komentarai:

  1. Per dvi savaites galėtum sukurpti Lietuvos gelbėjimo iš ekonominės krizės studiją ir taip įrodyti, kad kiekviena namų šeimininkė gali valdyti valstybę :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pradet sportuot - geriausiai nuo visko atsiriboji ir atsipalaiduoji.

    AtsakytiPanaikinti
  3. siųsti su ų (siunčia), siūti su ū D:

    Mes per paskutinį Užgavėnių šventimą deginom mano draugo suplyšusią kojinę, prigrūstą reklaminių laikraščių :>

    Kas čia dar dega... Kaimyno tvartas būtų labai stereotipiškai lietuviška :D

    O šiaip vienintelė normali mintis, ateinanti į galvą, yra surinkti visokį seną nebenaudojamą šlamštą ir jį sudegint. Bet neįdomu taip parastai :) tai galima ant kiekvieno šlamštelio nupiešti veiduką ir turėti Morę su visa šeimyna. Vis smagiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. atsiprašau už buvimą grammar nazi, bet ne "pasisiųti" , o "pasisiūti" :D šiaip tai labai laukiu degtukų namelio deginimo.

    AtsakytiPanaikinti
  5. aš tai turėjau lygiai tokį namuką iš degtukų :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Degtuku namelis dega šiaipsau, nieko ispudingo... :) ne viena toki pastates buvau, o ismokau statyti ligoninej kai voliojausi... :(

    AtsakytiPanaikinti